tirsdag 19. juli 2011

Begynner å komme litt tilbake

Jeg tok en litt ufrivillig pause her på bloggen. Det ble mye ferie på en gang og ting som hopet seg opp her hjemme.

Men mye har skjedd, her er kjøkkenet og badet malt, begge hvite. Det ble ufattelig bra og jeg er veldig fornøyd. Det trengtes virkelig. Ting er kjøpt inn og ting er forandret på. Jeg føler jeg har fått gjort det jeg ville gjøre i ferien, men interiørmessig har jeg ikke vært helt til stedet. 

Leiligheten er sommerlig med alltid friske bloster og noen orkideer er kjøpt inn for å friske opp vinduene. Min kjære sønn har bursdag til torsdagen, han blir ett år. De neste dagene vil bli baking, vasking og rydding. Værmeldingen sier at vi kanskje må være inne på bursdagen hans, men jeg har et stort håp på utebursdag. jeg har egentlig ikke plass til å ha det inne. 

Skolen begynner å nærme seg med stormskritt, og det sitter veldig i hodet på meg akkurat nå. Jeg leser kjemi om dagen for å føle at jeg er litt forbredt på det som venter meg. Orion skal snart begynne i barnehagen, noe mammahjertet ikke gleder seg helt til, men jeg gleder meg til den nye hverdagen og til å få en form for rutine igjen. Jeg prøver å være fling på trenngsfronten, men det blir litt jogging og gåturer. 

Men over til noe glade intriørnyheter. Jeg har kjøpt 2 ting, 2 ting som er til stor glede her i huset. 2 ting jeg er stolt av å eie. 


Min egen Cathrineholm kjele og en Cobra telefon. Kjelen er kanskje ikke den mest attraktive akkurat nå, men den er vakker, ren og veldig stilfull. 

Jeg har også kjøpt inn 2 rosa PIP kopper til min samling og en mintgrønn/turkis Manokopp til min kjære. Nå har vi en manokopp hver. Hver morgen blir manokoppen fylt med herlig morgenkaffe og vi koser oss. 

Hvordan har dere hatt det i sommerferien? Har været vært bra eller har dette vært enda en dårlig sommer?

*Bettine*

1 kommentar:

  1. For ein herleg blogg du har! Her likte eg meg veldig godt! Legg deg til i favorittane mine slik at eg kan kome tilbake å lese meir:) Om det er ok?:)
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...