torsdag 1. november 2012

Dagens Lunsj


Tenk, 1 november alt.. 1 mnd til julen begynner å komme inn i huset. 
Jeg er nok en av de heldige, jeg har eksamen 5 des, og etter det 
tar jeg juleferie. Det er første jul i denne leiligheten, og det er stort. Mye skal planlegges, 
mye skal lages og jeg skal prøve å få pusset opp tredje og siste soverom i leiligheten 
før jul. 


Dette ble dagens lunsj. Enkelt og sunt og laget på 20 minutter. 
Siden jeg studerer ernæring, syns jeg dette er den perfekte lunsj. 
Byggris, grønnsaker og kylling. 

Jeg er stor fan av byggris. Storforbruk i dette huset. Jeg bruker 
det mest til salat. Koker den ferdig dagen før, og blir brukt til lunsj,
god varm som kald. 

Jeg og Orion har bestemt at vi skal få oss en pus. Så dagene går til å lete etter den 
perfekte pus. Orion ønsker seg en tiger, så man skal ikke se bort ifra at vi 
får oss en hvit og orange pus. 
Vet dere om noen i vestfoldområdet, si gjerne ifra. 

God 1 November til dere
-Bettine-

1 kommentar:

  1. Tida går jammen fort,godt det og egentlig:)
    Den lunsjen såg så god ut,lykke til i jakten på den perfekte pusen,den finst nok:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...