lørdag 30. mars 2013

When in Rome





Yup, I was in Rome, by my self, for one week..

Jeg har lenge ønsket å reise alene, men aldri turt. 
Men nå var jeg møkk lei hverdagen, vinteren og konstant dårlig samvittighet over ett eller annet, 
så torsdag 14 mars bestilte jeg billetter til Roma og reiste tirsdag 19 mars. Skulle bli til lørdag 23 mars, men forandret billetten til tirsdag 26 mars i stedet.

For en by, helt fantastisk og så vakker. 
Startet hver dag med en cappuccino og croissant på en lokal cafè, vandret rundt i byen og koste meg fra ende til annen. Ble kjent med nye folk og vi koste oss masse. 
Jeg angrer ikke ett lite sekund på at jeg dro. Å reise alene er noe helt spesielt. Man må stole på seg selv, tørre ting man vanligvis kanskje ikke tør å gjøre, og man blir kjent med mennesker (det er ihvertfall ingen problem om man er jente i Italia)

...Det eneste negative med å reise alene, er at man ikke er på så mange bilder...

-Bettine- 

4 kommentarer:

  1. Du er så tøff,det hadde nok ikkje eg turt men så godt å komme seg bort og nyte livet det trenger vi iblandt:)
    Ønsker deg ei god påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gløymte å sei at det var nydelige bilder,kunne tenkt meg å reist der til sjølv:)

    SvarSlett
  3. Var i Roma i sommer, fantastisk by :-) Tøft å reise alene! Kjenner jeg har lyst til å være like tøff! Gro

    SvarSlett
  4. Nydelig side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...