torsdag 22. mars 2012

En titt på soverommet

Jeg har bare vist dere stuen og kjøkkenet. Det er fordi leiligheten ikke er ferdig. 
På mitt soverom er det lister som er det siste å gjøre, og gardinskift. Ellers så er det igjen litt detaljer og slikt. Jeg har ikke det største rommet, da Orion fikk det største. Mitt soverom har døra ut mot stua. Jeg valgte å ikke la Orion få det rommet, pga lyd på kveldene. 
En liten titt skal dere få, lyset var ikke slik jeg ville ha det, men det får bare gå. 




En liten Orion som var veldig nysgjerri på hva mamma gjorde på rommet sitt 


En ting jeg helt klart liker, er blomster på kleskommoden min. Og selvsagt bildet hvor jeg har Orion i magen. Det er en av mine beste bilder av magen.

....Siste kvelden før helgen, og den skal nytes....

2 kommentarer:

  1. Fine bilder og nydelig liten gutt.

    Fin fredag til deg:)

    SvarSlett
  2. stilig tapet, ser ut som lille gutt var litt sjalu på den fine tapeten :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...