søndag 1. april 2012

Soffakos uten tvkos


Her kommer det litt bilderas fra stuen... Lørdagen ble brukt til ommøblering da jeg fikk ett kikk og ville ha tv ut av livet.. Så da gjorde jeg det.. Tv'en er borte, og jeg kan ikke være mer glad for det..
Bare ved å ta bort tv'en ble stuen så mye større og luftigere.. IN LOVE..
Jeg har fått min egen lille lesekrok, hvor alle interiørblader skal nytes med en god kopp te.. 
Jeg liker ikke mye ting, men de tingene jeg har er ting jeg liker.. Jeg elsker når det hvite får en god dose farger. Det gjør meg så glad, så våken, mye mer til stede (på en måte)
Det å finne sin stil i hjemmet, gjør noe med hverdagen.. Den blir litt mer perfekt.. Jeg snakker ikke bare om meg selv, når jeg mener at intriør er ikke en hobby, men en livsstil.. Det lille ekstra kan utgjøre hele forskjellen på dagen.. 

Jeg er virkelig spent på hvordan hverdagen vil bli uten tv, men jeg håper det blir slik jeg har sett for meg.. En hverdag med litt mer frihet.. At ting faktisk blir gjort med en gang og ikke utsatt fordi jeg vil se et program på tv.. 
...Jeg liker ideen...

I dag skal søndagen nytes med god middag, steken er i ovnen og skal langtidsstekes.. 
Gleder meg virkelig til middag i dag...

Håper dere har en fantastisk herlig søndag og påske.. 
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...