tirsdag 31. juli 2012

...Og der kom hverdagen igjen ... Litt snikende faktisk... 

Etter lang tid med ingen blogging, er det vell på tide å begynne igjen.
I dag startet barnehagen, eksamenslesing og hverdagen.
Og høst er det også blitt i lufta. Trist er det. Det gikk alt for fort fra "sommer" til høst.
Jeg satt på terrassen i gåt kveld, og jeg frøs, selv om jeg var kledd i bukse og genser. 
Trist!

Men en god sommer har jeg og Orion virkelig hatt..
En uke i Spania og en uke i Danmark. Og selvsagt litt småutflukter og artigheter. 

Her er noen få bilder:



Ikke alt for mye å vise, da jeg ikke har spurt andre om det er greit at de eller deres barn er med

Men vi har virkelig kost oss, selv om været ikke er noe å skryte av.
Jeg håper dere har hatt en fantatsisk sommer også.
Jeg avslutter dette innlegget med mitt favorittbilde som ble tatt i sommer:












1 kommentar:

  1. Så koselige og fine bilder fra sommerferien:)det siste bildet var jo bare så herligt:)
    Været i sommer kunne jo vært bedre og føler sjølv at eg er komt litt i høstmodus..men håper det blir bedre vær framover;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...