onsdag 12. september 2012


Nå som høstens loppesesong er godt i gang, er det ingen overraskelse at jeg var på loppemakred på lørdagen. Hele 2 loppemarked og en tur på fretex.
Etter som jeg er på en god del loppemarked, er det absolutt ikke alltid jeg gidder å kjøpe noe.
Tross alt skal jeg ikke fylle opp leiligheten min med drit, men med fantastiske skatter, 
som blir satt pris på. 

Det eneste jeg kom hjem med var en fantatsisk bolle fra cathrineholm, kjøpt på fretex til nette sum på 300 kr. 
Og fruen i dette huset angrer ikke ett sekund på at hun kjøpte den. 

Høsten kom, brått, som hvert år. Like overrakset i år som i fjord. 
Fint høstvær er det i dag, kos er det. Dagene går fort.
Te, pledd og stearinlys er fremme hver kveld, med en god bok eller pensum som må leses og pugges. 

Jeg mimret litt om sommeren i stad, og fant dette bilde som jeg vil dele med dere:

!!Savnet etter sommeren som aldri kom!!

Ha en herlig høstdag

*Bettine*

1 kommentar:

  1. Nydelige småting du har på bordet. Ja, helt enig. Kjempegøy å gå på loppemarked og lete etter fine skatter.

    Fin høstkveld til deg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...