fredag 14. september 2012

Soverom

Det blir ikke tatt så mye bilder av soverommet mitt, av en eneste grunn, 
rommet gir et helt forferdelig lys å ta bilde i. 

Men jeg har gjort ett tappert forsøk..


I denne uken har jeg virkelig kost meg på soverommet. Når Orion er lagt, 
blir stearinlys tent, en god kopp og en herlig bok.
Boken jeg har lest denne uken, er Fifty shads of grey.
Dere har sikkert hørt om den, og jeg må ambefale den til alle. 
Den er helt fantastisk, helt perfekt i en kald høstkveld. 
...Løp og kjøp...


Når jeg får tatt bedre bilder, kommer det bedre bilder..

Det ble fredag alt gitt, og straks fredag kveld.. Deilig...
God mat skal lages, en ny film skal sees og stearinlys skal brukes..

En herlig høstfredag til dere
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...