søndag 20. mai 2012

Rom for rom: Stuen

Jeg har så vidt vist dere noen rom i denne leiligheten, 
så det er vel høyt på tidet at jeg gjør det.
Det er langt ifra ferdig, men det virker som
at husene i bloglandia er perfektet 24/7, kan jeg vel
gå med på å bevise at det er langt ifra perfekt...






Stuebordet er malt med pastell lilla bordplate med hvite ben, helt perfekt. 
På den brune hylla har jeg tv'en på toppen. Tv er ikke i senter av rommet.
Jeg har ett lite hatforhold til tv'en. Jo mindre den syns,
jo bedre. 

Stuen er veldig avlang, slik at det er vanskelig å gjøre den mest mulig åpen, 
jeg jeg vil ha det. Derfor valgte jeg å ha et lite stuebord. 
For meg er dette den perfekte stuen, den er lys, luftig og glad. 

Er du fornøyd med romløsningen på din stue?
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...