onsdag 16. februar 2011

Tid

strekker ikke alltid til...
Jeg håper på mer tid enn det jeg egentlig har. Den siste uken har det virkelig blitt dårlig med innlegg. Tiden har rett og slett gått vekk fra meg. Det har gått i bursdag, morsdag, valentinsdag, salg av ting, snekkere på besøk, skap og tak har vært ordnet på og byttet ut, mat og alt for mye usundt. 




Jeg kommer sterkere tilbake, men ikke før til helgen. Det er rot som skal ryddes, og alt ser helt for jævelig ut. Da kommer ikke akkurat inspirasjonen løpene til meg, for å si det sånn. 
 
Vi snakkes:)
 *Bettine*

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder.

    Ha en fin kveld:)

    W

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder du viser.
    Er sånn innimellom..noen ganger har man verken tid eller overskudd til å blogge:)
    Ønsker deg en flott kveld!
    Klem fra Thea

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...