torsdag 2. juni 2011

Det vakre skrivebordet

Dagen i dag har gått i sol, sommer, maling og "utemøbler"

Vi har ingen utemøbler, men har mekket noen paller sammen, og litt stoler. Så ble det litt utemøbler i denne hagen også. Med lite penger kan man faktisk komme langt. Blomster er ikke kjøpt inn enda, og det forventes at det blir en liten smule bedre når blomster blomstrer hagen min. 

Men noen bilder av skrivebordet er tatt. Skuffene er ikke ferdig, de skal tapeseres og bytte knotter på. 


Selv om soverommet er lite, fikk jeg inn det skrivebordet jeg har lenge siklet på. Det ble gitt bort på finn.no, og når jeg oppdager det, tar det ikke få sekunder før jeg sitter med telefonen i hånden og ringer til vedkommende. 

Det var vært så herlig herlig dag i dag. Det var virkelig sommer. I morgen skal hagen igjen gjøres vakker. Og kanskje noen bilder blir knipset. Vi skal ha grillgjester i morgen, så da må det se vakkert ut! 

Ha en god og avslappende kveld, og jeg håper dere har nytet fridagen. Det må være deilig å vite at det er fredag i morgen, og HELG! 

*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...