lørdag 18. juni 2011

ItaliaFantatsisk

... Er bare ett ord jeg kan beskrive Italia. Hvem kan ikke forelske seg totalt i ett land så fantatsisk? 
Vi var ikke lenge i Trapani, men vi fikk virkelig smaken på noe helt fantastisk


Jeg må gi en ekstra oppmerksomhet til min helt fantastiske sønn, Orion. Han har gjort meg stolt. Han er en liten gutt på 11 mnd som man virkelig kan ha med seg på tur. For en stooorsjarmør. 

På flyet ned sjarmerte han hele flyet, også flyvertinnene. I Trapani var han en engel fra start til slutt. Han sov bra, spise bra og sjarmerte hele Trapani med en gang. Italia er kjent for å elske barn, og det er virkelig sant. Nesten alle menneskene hvor enn vi var, stoppet og skulle hilse og dulle med gutten våres. Og han sjarmerte selvfølgelig tilbake. Flyturen tilbake var også en enkel sak, selv om den varer i 3 og en halv time. 

Vi kom hjem torsdag kl 20.00 og kl 10.00 dagen etter (altså fredagen) hadde vi pakket bilen og var på vei til Stavanger. Vi satt i bilen i 10 timer, med stopp selvfølgelig, uten at han klagde ett sekund. Han koste seg max i bilen. Så all ære til min vakre sønn. 

Nå er vi i Stavanger og koser oss med familie og Orion storkoser seg med sine fettere. 

Etter å ha erfart en fantatsisk gutt på tur, blir det mye reising fremover, og jeg som er en reiseglad jente, passer dette meg helt perfekt. Jeg fikk en reiseglad gutt, kan man ønske mer? Nei, ikke i mine øyne! 

Dette innlegge er dedikert til min vakre, herlige og fantatsiske sønn, som har hele mitt hjerte, og har fylt det med kjærlighet, en kjærlighet jeg ikke visste eksisterte. 

Min Orion

1 kommentar:

  1. Flinke gutten<3 Har hørt at italienerne er spesielt glad i barn. En venninne kom hjem å fortalte akkurat det du beskriver her:)
    Har vært en gang på venninnetur til Milano, men skulle gjerne opplevd landsbyen med familien..Drømme* Høres ut som en fantastisk tur!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...