lørdag 22. oktober 2011

Design ReDesign


Nå er tiden inne for å begynne å blogge igjen.
Mye har skjedd siden sist, og det gjennspeiler seg i bloggen. Nytt design må til, og jeg gleder meg til å se hva jeg ender opp  med. Dette er spennende. 
Min hverdag har snudd seg totalt, men jeg syns det er så spennende. Jeg er alenemamma og student. Min hverdag går til tog, skole, Orion, lekser og husarbeid. Nå er rutinene endelig godt i gang, og jeg begynner å få litt overskudd og tid til overs. 

En ny verden har åpnet seg for meg, og jeg tar det hjertelig imot. 

Er det noen som har begynt å planlegge jul? Det har jeg, og jeg geder meg masse til å kunne pynte til jul, lage godtejulegaver og pakke inn gaver. Julekort er alt i tankene og noen få julegaver er kjøpt inn. 
Denne julen skal bli en helt fantastisk jul. 

*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...