fredag 21. oktober 2011

Ute høst, inne kos

Da var høsten helt klart her. Hver morgen må peisen tennes, ulsokker på og en tekopp må i hånden min. Selv om det er travle dager, finner jeg tid til kos. Nå skal symaskinen frem, putetrekk og litt hjerter skal lages. Skal ikke se bort ifra at malekosten også skal frem snart. 

Bettines reiseku er en ting som får meg til å se igjennom den kalde vinteren vi har i møte, og drømme meg litt bort til jeg en dag skal ut å reise igjen. Hvor ferden går, vet jeg ikke. Men jeg gleder meg masse alt nå. 

I dette hus er det ingen tegn til høst, untatt at peisen er på og ett pelsteppe er funnet frem. Det er sånn jeg liker det. Lyse, vakre pastellfarger får meg mer glad. 

Fredagskvelden skal nytes videre, film skal settes på og en kopp med te skal nytes. 

Koselig at du titter innom 
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...