mandag 5. desember 2011

Bildene av den nye leiligheten

Som dere kanskje har fått med dere, har denne frøkna kjøpt seg sin første leilighet.
Jeg tar over leiligheten innen en uke *krysser fingrene* 
Og gjett om jeg gleder meg. 

Velkommen tilbake til 70 tallet

 Bak dodøra, er inngangsdøra. 


Lite bad, men gud å jeg gleder meg til å ta et deilig bad når leiligheten er ferdig. 


 Med mine planer for dette kjøkkenet, vil det se større og bedre ut. 
Jeg MÅ også påpeke at jeg har verdens råeste ovn. Fra 1969. Denne skal bli.

 Gulvet i stuen kan males på, og heldigvis for det. Penger og tid spart. 

Har en stor og romslig terrasse, med sjøutsikt. Leiligheten ligger 4 etg.  

Dette blir mitt soverom. Elsker det store vinduet.  

Dette skal blir Orions rom. Store planer for dette rommet.  

 Dette blir hobbyrommet mitt. 

Jeg kan nok ikke si nok hvor mye jeg gleder meg til å begynne å pusse opp. Orion's rom er først i kø, da en del oljemaling skal brukes i leiligheten. 
Jeg kunne virkelig ønske at noen av tapeten av kul nok til å brukes videre, men det er den ikke. Tapeten er også ødelagt. Mye luftbobler og mye løst i kantene. 
Nå ser leiligheten ut som verdens minste leilighet, men den er faktisk på 95 m2. Hva feil tapetbruk kan gjøre med en leilighet. 

Dette var bildene for denne gang. Her kommer det mye oppdateringer i fremtiden. 

Ha en helt fantatsisk 5 desember
*Bettine*

3 kommentarer:

  1. Grattis med ny leilighet. Her var det skikkelig tapetbonanza :) Man blir kanskje ikke avslappet av å ligge i badekaret og se på den tapeten...
    Blir spennende å se hvordan dere får det :)

    SvarSlett
  2. Dette gleder jeg meg til å følge! Kan virkelig si at noen har satt tenna i tapeten, så mange forskjellige mønstre ig det hele! Lykke til dette kommer til å bli gøy,kjenner litt at jeg vil ha en ny leilighet å sysle med. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge oppussingen. Og tapeten burde du nesten skjære ut biter av, og ramme inn som minne ;) kos deg masse med oppussing, det er så deilig å se resultatet av det man har prestert etterpå:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...