fredag 2. desember 2011

Til alle eksamenslesere der ute


Er det bare meg der ute som er sliten, lei og finner ikke motivasjon?

I går hadde jeg den herligste dagen på lenge. Orion og jeg hadde en sikkelig god dag sammen. Vi lagde peppekaker, spiste risgrøt og pyntet hjemme. Det var så koselig, og en slik dag trengte jeg. 
Nå sitter jeg her, alene. Orion er hos pappaen sin i helgen, noe som passer bra, da jeg har eksamen til torsdagen. Nå er det fordøyelsessystemet som står for tur. 
Her er ett tips til dere som er lei. 
Så interiørglad som jeg er, hjalp det å pynte borde jeg satt på. Det er jul på kjøkkenbordet mitt. Tente noen stearinlys, fant fram noe koselig å se på, og en herlig varm kopp med te, i en vakker rosa manokopp. I mine øyne kan det ikke bli bedre. Og dette hjalp. 

I dag var jeg i leiligheten min, og tok bilder av den. Må ha før og etterbilder av vakkre leiligheten. Bilder vil bli vist snart, håper på å ta det i  morgen. Jeg gleder meg til å vise dere den. 

I mellomtiden får dere ha en helt herlig 2 desemberkveld, denne flotte fredagskvelden.

*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...