torsdag 1. desember 2011

Lykkeligste i verden



En ny vakker sofa er kjøpt inn. Kjøpte den på bohus, og er suerpfornøyd. Den vil passe helt perfekt i leiligheten jeg har kjøpt. JAAAA, jeg, Bettine har kjøpt leilighet for alle første gang. 
Og jeg tar over i desember :) 
Når du går inn i leiligheten, går du tilbake til 70 tallet, men ingen pen tapet. Noe som er synd, for jeg hadde håpet å spare på litt tapet. 
Dagen går til planlegging, eksamen (som er om en uke) og advent. 
Det er mye å tenke på, men så mye spennnede. 
Leiligheten har jeg i hodet allerede, og den blir så vakker. Hvite vegger, hvite gulv, enklet stilrent men med MASSE farger. Det skal være lekent, gøy men veldig koselig. Egnet for vokse og for barn. 
Når nøklene kommer i mine hender, skal jeg ta dere med i leiligheten. Jeg vil vise dere utviklingen. 
Det skal bli den perfekte leiligheten!

I dag er lille gull hjemme fra barnehagen, så peppekakebaking skal skje i dag med litt risgrøt til middag. Vi må få desember godt med en koselig dag, i denne hektigste eksamenstiden. 
(mammahjertet har dårlig samvittighet for all lesingen)

Hva skal dere i dag, på selve 1 Desember? Blir det en minneverdig dag?

LOOOOOVE Bettine

2 kommentarer:

  1. Hei! Så nydelig blogg du har og gratulerer med ny leilighet!! Legger meg til som følger jeg :)
    Kos dere masse med pepperkakebaking og risengrynsgrøt!!
    Klem Pauline

    SvarSlett
  2. Gratulerer med leilighets kjøp! Så spennende :) gleder meg til å se:) og gratulerer med ferie om en ukes tid !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...