tirsdag 22. mars 2011

En liten tur innom...

Min kjære er ikke hjemme, men det stopper ikke meg. Jeg må ha kos hver kveld, og jeg trenger absolutt ikke mer enn en stor kopp te, mye stearinlys og pusemamma og pusebaby. Jupp, pus har fått barn, bare 1 barn denne gangen og det kunne ikke glede meg mer. 



 Svart/hvitt og farger har virkelig sin egen lille sjarm, så jeg klarte ikke helt å bestemme meg denne gangen. Men steming er det i dette hus uansett...

Nyt kvelden videre og så håper vi på at solen står opp sammen med oss i morgen
*Bettine*

2 kommentarer:

  1. Man må kose seg selv om man er hjemme alene:) Jeg elsker stearinlys:) Fine bilder du har og fin blogg:))

    SvarSlett
  2. Å, du må vise bilde av pusebabyen! Det er så koselig med kattunger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...