torsdag 24. mars 2011

Vårt nye familiemedlem

Kom virkelig som en overraskelse på meg og min kjære. Onsdagen for 4 uker siden lå det lille pusebarnet i fanget til mammapus på sengen våres. Ojj, shit sa jeg når jeg oppdaget barnet. Og hun fikk bare ett barn denne gang, det er jeg takknemlig for. 


Pusen våres har alltid fått vakre barn, og denne er absolutt ingen unntak. Hun ligner på sin mamma, korte ben og halen rett opp. God pels, veldig nysgjerri og ufattelig pratsom. 

Pus utforsker leiligheten om dagen, og da kan man ikke unngå å møte Orion. Orion er dyreelsker, så lillepus er høyt elsket av han. Det som er moro er at lille pus er veldig nysgjerri på Orion. Så de bruker mye tid på å kikke på hverandre og kommunisere på hver sin måte. 


Vi koser oss mye om dagen, men jeg gleder meg også til pusen har funnet ett kjælig hjem, hvor hun blir tatt godt vare på og elsket. 
Hvis noen er interissert, skriv til meg, og pusen er din (Når tiden er inne)

I dag er det pakking og rydding som gjelder i dette hus. I morgen står Milano for tur, og jeg har en farm av sommerfugler parkert i magen min. 
*Bettine*

2 kommentarer:

  1. Ååååå, så nydelig liten pus! Hihi, her i huset får våre to katter kjørt seg med en 14 måneder gammel tulle som skal gi kos og legger seg oppå dem... Men de er utrolig tålmodige!

    Klem fra Britt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...