tirsdag 8. mars 2011

Herlig Herlig

Snøen smelter og smelter, og jeg får sommerfugler i magen jo mer av asfalten som begynner å synes. Solen smelter bort snøen og jeg kan ikke være mer glad for det. Litt regn kunne kommet også, så vi får fart på sakene. 


Akkurat nå gleder jeg meg til den dagen jeg ikke trenger å fyre i peisen. Er det bare meg der ute som er lei av å vaske gulvene? Her må det vaskes annenhver dag. jeg har bedre ting å gjøre enn å vaske gulv. Putetrekkrutene er klare til å syes sammen, men jeg kommer aldri så langt. Her er den aller første puten jeg har laget:


Orion sover godt ute i vognen sin, her inne slapper jeg av med en kopp te og the biggest looser. Jeg holder på å slanke meg selv, så det er en inspirasjon å se på programmet. Da minnes jeg hver gang jeg ser på programmet hvorfor jeg slanker meg. Jeg vil ikke være i nærheten av hvor store de er. 

Etterpå skal jeg på palljakt. Jeg håper at matbutikkene er interissert i å gi meg noen paller. Jeg krysser fingrene for det. Jeg trenger 4 stykker. 2 til stuebord og 2 til sengegavel. Det blir fantastisk. 
Ha en herlig og fantatsisk dag.
*Bettine*

3 kommentarer:

  1. Så flink du er:) Puta var kjempe fin:)

    Du må vise frem palleprosjektene dine når du er ferdig da;)
    Har så lyst på pallebord jeg og. Driver med bearbeiding av min kjære;)

    Ha en flott tirsdag:)
    W

    SvarSlett
  2. Fin ny layout på bloggen din:-)
    Gleder meg også veldig til å slippe å fyre, selv om det er koselig og deilig varme så glede eg meg til å ta vedkurven ned i kjelleren for noen månder
    Klem Linda:-)

    SvarSlett
  3. Hei så flink du er og har vært med sying og greier:) Skal si du bobler over av vårenergi:)
    Så gleder meg til å se både bord og sengegavl:)

    Ha en stråålende kveld!

    Klem og smil fra Brit Olaug

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...