søndag 15. mai 2011

Drømmedagen

Ønskedrømmen på tv2 har vært i Holmestrand og filmet i dag. Og jeg er med! Jeg har virkelig turt å ønske mitt ønske. Det er virkelig ett personlig ønske, ett ønske jeg egentlig ikke tørr å ønske. Men jeg krysser fingrene for at jeg får det oppfylgt! I morgen får jeg telefonen om jeg får ønsket eller ikke!

Men i dag føler jeg virkelig at jeg har litt  flaks, så jeg meldt meg på *Sukkertøt for øyet* sin konkurranse om en virkelig fin tapet, som jeg kan se for meg her hjemme hos meg! Jeg har fått nye møbler, og litt tapesering må da til. 
Meld deg på, det trekkes i dag kl. 22.00

 Ønsker alle en like vakker dag, som jeg har i dag.
*Bettine*

1 kommentar:

  1. Spennende! Håper du fikk ønsket ditt oppfylt:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...