onsdag 11. mai 2011

Siste dag i dag

I dag er min siste dag (på papiret) at jeg har mammaperm. 
Jeg klarer ikke helt å summe meg til å skjønne at dette er min siste dag, og fra i morgen av skal min kjære også være hjemme og ha pappaperm. 
Jeg klarer ikke skjønne at det er snart ett år siden jeg fikk verdens vakreste og beste sønn i hendene mine. Han jeg forgudet i magen min, han jeg hadde gått å ventet på, han jeg kom til å elske over alt på jord. Han som fikk meg til å føle kjærlighet på en helt ny måte, større måte. Mors kjærlighet til et barn er virkelig noe helt for seg selv. Det er så stort, at man ikke kan vite om det før man opplever det selv. Han er min stjerne på himmelen, han er mitt lyspunkt i tunge dager. 

Han er og vil alltid være min største kjærlighet.


Jeg kommer virkelig til å savne å ha mammaperm, dette har virkelig vært det beste året mitt hittil! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...