mandag 16. mai 2011

Tvbenken er på plass

Og jeg kan ikke være mer fornøyd enn det jeg er nå. 
 Det ble jo helt fantatsisk!


Tvbenken har virkelig gjort at tvstuen har blitt enda lysere og lettere på en måte. Og jeg klager absolutt ikke på det. Min kjære kan heller ikke være mer fornøyd med tvbenken. 
Den er ikke helt ferdig, tapet skal bestilles, og limes på. Det kommer til å bli så bra.
Min kjære maler på skrivepulten som vi fikk, men jeg nå skal sette meg ned, lese rom123 og vente på en telefon som jeg har ventet på i hele dag. *Spennenede*

Ellers så vil dagen bli litt preget av 17 mai forbredelser. Stryking og baking står på planen i kveld. Vi må også ut å kjøpe antrekket til Orion. Det blir ingen bunad på han, ingen av oss har bunad, så Orion skal få en flott dress å ha på!
Ha en flott flott 16 mai, til dere som titter innom.
*Bettine*

1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for koselige ord:) Blir så glad så glad! Og så fant jeg jo deg..kjempefin blogg du har. Slenger meg på som følger jeg:)
    Klem Christine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...