onsdag 11. mai 2011

Kvister til alt!

Jeg leste Noe på hjertet her en dag, og kom over at hun hadde laget stearinlysholder meg kvister rundt. Vel, hun må ha tatt ideen min. Jeg hadde ikke laget det enda, men jeg hadde den i hodet. Det er sånn det er her i Bloglandia. Jeg merker det er første mann ute med en ny idee, og det er bittelitt irriterende når andre har helt lik ide som meg. 


Her var mitt bidra til denne ideen. Det er middagsglass, kvister rundt, en tråd med fin farge og stener i glasset. 

Men jeg har en kvistide til! 

Jeg har tatt 3 kule kvister. Tvindt og tvindt og tvindt med en fin tråd. Fargene passer sikkelig bra i dette hus, så det er en fin pynt. Når jeg var ferdig med å tvinne, tok jeg å limte tråden i enden. Jeg brukte flytende lim, slik at jeg kunne lime litt nedover kvisten også (For å være sikker på at tråden holdt seg der)

Har dere noen flere kvisteideer?
Ha fortsatt en fantatsisk dag
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...