søndag 17. april 2011

Da kom påsken sånn pluttselig. For min del har disse ukene gått unna som om de skulle vært en dag eller 2. Men her i dette hus holder vi på som bare det. Årets første loppemarked var unnagjort i går, og noen funn ble tatt med hjem fra Tønsberg. Ett skrivebord og en veldig kul stol. Skrivebordet trenger bare ett strøk til med maling, så er den klar til å settes på plass. 

Ellers så er hagen et prosjekt som skal holdes på med i påsken. Min kjære har fri, så da får jeg litt hjelp til dette. 
Ellers så fikk vi unnagjort vår første grilling i går, koselig som det var!

Jeg har også funnet et funn på loppa, som skal gis bort i give away som jeg skal holde i påsken!


 Så straks jeg får tatt noen bilder og forbredt meg på give away, skal give awayen starte, så kom innom å se. Det er en stor mulighet for at du vil være med. 

Ha en flott og fantatsisk søndag!
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...