tirsdag 12. april 2011

En liten forandring i planene

Jeg skulle og burde ha gjort noe klesvask og litt husvask, meeeeen jeg ombestemte meg. 

Her ble det kos i stedet. Etter litt om og men i mitt hode, bestemte jeg meg for å gå på butikken i regnværet. Det var kaldt og vått. Da jeg kom på butikken, oppdaget jeg nye ROM 123, og da var saken klar. Jeg kjøpte meg god kaffe, stearinlys og ROM 123 og skulle hjem og kose meg. 
Orion og jeg spise litt lunsj, og når han kom seg i vognen for sin formiddagslur, kom teppet, stearinlys, god kaffe og ROM 123. 



 Jeg har satt på vakker musikk og etter mye inspirasjon til hagen, skal jeg nå begynne å planlegge litt. Det skal bli en vakker hage for lite penger. Jeg håper på litt fantatsiske loppefunn og gis bort på finn.no. 
NÅ koser jeg meg! 


Ha en helt herlig og fantatsisk tirsdag
*Bettine*

1 kommentar:

  1. Hei
    Fin sengegavl nedenfor. Så enkelt og lurt. Høres forresten deilig ut med en slik avslappingsdag. Sikkert veldig velfortjent:-)
    Mvh Å

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...