søndag 10. april 2011

Mye forbedringer

har skjedd i det siste i dette hjem. 
Men først må jeg si at jeg har hatt så mye å gjøre, at bloggen har blitt litt nedprioritert. Men jeg har gjort mye i huset, så nå har jeg mye å vise frem til dere. Huset har blitt flott, flott og flott.

Her er en liten smakebit av hva som har skjedd:




 Soverommet er så si ferdig, pastell har kommet inn og har blitt min favoritt og ting har blitt nye. 
Nå som loppemarkedsesongen er på vei, må prosjekter her hjemme bli ferdig, slik at nye prosjekter kan komme inn. 
Jeg har tatt mye flotte og vakre bilder, så bare gled dere. 

I dag er det nok en vakker vårdag og i dag skal det jobbes litt ute. Potter skal få ny look, slik at blomster kan komme inn. Uteområdet skal skinne når våren er her og sommeren på vei. 
Ha en flott og vakker søndag
*Bettine*

1 kommentar:

  1. husk å ta bilder av hagen å da;) du har det aldeles nydelig hjemme, får skikkelig inspirasjon til å flytte til noe eget og dekorere ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...