onsdag 4. april 2012

Et lite Orioninnlegg

Det er ikke ofte jeg viser frem Orion, men i dag var han så herlig. 
Etter å ha våknet ti over syv, og mor i huset var stup trøtt, fikk jeg lurt han med inn i sengen min. 
Han ligger å koser og snakker mens jeg ligger å sier: mhm sånn innimellom. 
Vi har vært i slappeste laget i dag begge to. Etter frokost begynte han å romstere med putene i soffaen. 
Gakkgakk (gåsa i Timmy Tid) skulle sove på soffaen påstod Orion, gakkgakk var trøtt. 


Han var så herlig der han lå. 
Vi har nå vært inne i en tid med mye kreativ utvikling fra han sin side. Han har fått enorm fantasi, medfølelse for andre og en dose stahet. Jeg er helt klart mest fornøyd med at han har begynt å få en stor interesse for tegning og maling (arvet etter både hans mamma og pappa) 

Han er en herlig gutt på 19 mnd. Jeg tar meg selv i noen ganger å forvente mer av han, men må minnes på at han faktisk ikke er så stor. Han tester ut uavhengigheten, men allikevel trenger han mye omsorg og en god dose kos hver eneste dag (noe jeg absolutt ikke klager på) 
Jeg elsker påsken sammen med han, vi koser oss masse hver eneste dag. Jeg merker jeg ikke lengter etter hverdagen enda. 
L.O.V.E

Litt rundstykker skal snart bakes. 
*Bettine*

1 kommentar:

  1. Herlig blogg du har!
    Legger meg til som følger!
    Elsker nib innlegget ditt...
    Så fantastiske Bilder!!

    Ønsker deg en NydeligFlott påske!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...