tirsdag 17. april 2012

Vårmote

Planen var et loppisinnlegg, men jeg forandret litt på planen. 
Jeg er ei jente som er opptatt av ihvertfall å se ok ut.. Jeg har hatt en lang periode med nesten ingen klær i skapet, da jeg har tatt av 15 kg det siste året. 

I en uke nå har jeg ødelagt håret mitt, jeg har alltid hatt det mørkt, men ville ha det lyst. Som noen sikkert vet, det er ikke en flott prosess å begi seg ut på. Og nå, i stad var jeg endelig ferdig. Nå er jeg endelig fornøyd med håret. 


I går satt jeg med ned i den nye kjøkkenkroken min med det nye kamille, og der handlet det mye om hår- og vårmote. Noe jeg absolutt ikke klager over. En ting er helt klart, det lange håret og den fine fletta er virkelig drømme drømmehår. 


Jeg har kjøpt inn litt rocka klær en stund nå, men satt og funderte på årets mote og kom frem til at pastellmoten og rockamoten har virkelig blitt favoritter. Men jeg tror jeg har konkludert med at den rocka stilen er noe jeg kommer til å følge litt fremover. Riktignok med pumps og feminine accessories.
Jeg har helt klart falt for moten på HM og gina tricot.

Det beste med tomt skap, er at jeg kan unne meg nye klær, og gjennomføre det bedre.

Hvilken mote har du falt for denne våren?
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...