fredag 27. april 2012

Sniktitt på gutterommet


Det er noen rom i denne leiligheten jeg ikke har vist dere, og det ene er gutterommet. 
Han er den heldige, da han har det største rommet. 
En liten gutt trenger plass til å boltre seg på. 
Rommet er ikke ferdig, så en sniktitt er heller på sin plass...


Jeg syns rommet er litt for blått om dagen, så litt andre farger skal inn..
Jeg håper at dagens loppefangst vil bli noe til hans rom.
Ja, i dag skal denne frøkna på loppemarked, og jeg gleder
meg som alltid. 
Hvis noen der ute lurer, har jeg kjøpt tapeten til Orion her.
Det er sne desing som har laget den, de har så mange nyyydelige
tapeter man bare kan drømme om til både gutte- og jenterommet. 

Skal du på loppemarked i helgen?
En herlig fredag videre til dere...
*Bettine* 

1 kommentar:

  1. Så utrolig flott gutterom ☺ og den tapeten er bare kjempe søt.. Finfin helg til deg ...☺

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...