torsdag 26. april 2012

Litt loppefunn


For en regnfull torsdag.. 
Det nye stuebordet er egentlig ett sett på 3 små bord, i forskjellige størrelser, 
som går inn i hverandre. Men jeg bruker to av de. De skal selvsagt males, 
men jeg er litt usikker på fargen. Teppet er kjøpt
på home and cottage. Elsker fargene. 
Bokhyllen er det perfekte tvbord. Jeg visste ikke hvordan tvbord 
jeg ville ha, men når jeg så den, visste jeg at dette var virkelig
det jeg så etter.  


Stolen er også ett loppefunn, det er malt og trekt om og plassert 
rundt spisestuebordet.  

Jeg skal dele en herlig tomatsuppeoppskrift i dag. Den smaker helt himmelsk, 
og det beste er at den er velegnet for barn. Min sønn på 20 mnd
elsket suppen, og han er en kresen liten kar. 
Verdt å lage på en dag som denne..

Herlig torsdag videre.. Måtte dette bli en perfekt innedag
*Bettine*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...