søndag 29. april 2012

Søndagsstart...

...Med sol, en herlig Orion og enkel frokost






En ting jeg liker er å kutte noe frukt til frokost...
Selv om frokosten var av den vanlige slaget i dag, 
blir det litt ekstra når frukt kommer på bordet. 
Orion siklet på appelsinen under hele frokosten..
Prikken over I'en er fiskene han får hver dag. 
Orion har aldri vært en trangutt, men disse fiskene gjør virkelig susen,
er til å ambefale til barn med samme problem. 


Etter frokost var teen klar og det nye kamille ble lest, mens lile gull
så litt på barnetv. 

En herlig start på dagen med andre ord. 
God start på dagen hos dere? 
*Bettine* 

2 kommentarer:

  1. Heisan Bettine og Orion !
    Kjempelenge siden jeg har vært inne hos dere ....og det må jeg si ...det var skikkelig forandring . SÅ nydelig en leilighet dere har fått .Må jo ha vært litt av en jobb ...men skjønner godt dere koser dere her .
    Vart i det kjempehumøret etter besøket hos dere ...er jo så sprudlende , så må jo bare bli glad . Ønsker dere fortsatt lykke til vidre ...skal i alle fall innom ofte på besøk heretter .
    Ønsker dere begge to en hærlig lørdags kveld ! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Det hadde vært supert om du hadde skrevet hva du heter, for nå dør jeg av nysgjerrihet :)
      Her skjer det mye om dagen, igjen, så forandringer skjer hele tiden, må si det blir bedre og bedre :)
      Orion var hos pappaen sin i helgen, men denne mammaen fikk drukket litt "ildvann". så jeg hadde helt klart en helt super dag i går. Håper du hadde en fin lørdag :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...